FANDOM

Sasuke-uchiha-foto.jpg
Ten tmavovlasej fešák je Uchiha Sasuke, “génius“, který je nejenom velmi chytrý, ale také má doslova vrozené dispozice pro boj a jutsu. Sasuke je celkem náfuka a myslí si, že ho Naruto i Sakura budou jenom zdržovat. Členka jeho týmu Sakura Sasukeho miluje i přes všechny ignorace z jeho strany. I ostatní dívky z něj nemůžou spustit oči.

Jeho klan byl jedním z nejobávanějších v celé zemi. Před několika lety, když bylo Sasukemu 7 let, však jeho bratr Uchiha Itachi zavraždil všechny členy jeho klanu až na Sasukeho. Sasuke je ochoten obětovat vše, aby svého bratra zabil, pomstil svůj klan a splnil tak vlastně i jeho přání. O pár let později, když bylo Sasukemu 12 let, se rozhodl spojit se s Orochimarem, aby získal sílu a zabil svého bratra Itachiho. Celá vesnice z toho byla chvíli na větvi, ale Naruto, Sakura a Kakashi se s jeho útěkem vyrovnávali dlouho. Naruto se rozhodl zesílit, aby získal Sasukeho zpět. Trénoval kvůli tomu 2 a půl roku s Jiraiyou, a poté se vrátil zpět do Listové vesnice. Dvakrát měl šanci Sasukeho dostat zpět, ale tyto pokusy byly přeci jen marné.

Tým Hebi/Taka a Akatsuki

Sasuke zabil Orochimara, těsně před tím, než si měl vzít jeho tělo, neboť věřil, že je sám dostatečně silný na to, aby bratra porazil, takže nemá již žádný další důvod Orochimarovi své tělo nechat.
Sasuke si poté sestavil vlastní tým jménem 'Hebi' (v překladu to znamená "had"). V týmu byl Sasuke jako takový 'vůdce', Suigetsu, Karin a Juugo.
Suigetsu byl prvním, kdo se k Sasukemu přidal. Má svůj sen vést Sedm legendárních šermířů z Mlžné, a proto se stal součástí týmu, protože tak se ke svému cíli přiblíží spíš.
Karin byla stopovacím a léčitelským článkem týmu, a rovněž byla beznadějně zamilovaná do Sasukeho, což byl hlavní důvod proč se k nim přidala.
Juugo má takzvaně dvojí osobnost. Byl velice milý kluk, který vedl dobrý vztah se zvěří a měl rád veškerou přírodu, a na druhou stranu byl démon, který rád masakroval. Démonem se stával hlavně tehdy, když nad sebou ztratil kontrolu - někdo ho naštve, rozhodí apod. Jediný, kdo jej dokázal uklidnit byl Kimimaro a později právě Sasuke.
Sasuke se následně utkal se svým bratrem Itachim, který v bitvě nakonec padl na nemoc, ale dalo by se říci, že jej Sasuke zabil a tím si splnil své poslání.
Po Itachiho smrti se však Sasuke dozvěděl pravdu o tom, proč jeho bratr tehdy všechny zabil. Zpočátku ovšem nechtěl ničemu věřit, ale později mu vše začalo zapadat. Dokonce se pro bratra i rozplakal.
Následně Sasuke tým přejmenoval na 'Taka' (v překladu "jestřáb" - což je zároveň jeho nové Kuchiyose), který měl taktéž nový cíl - zničit Konohu. Zanedlouho poté mu Tobi nabídl spolupráci s Akatsuki a výměnou za to měl dostat Bijuu, což by pomohlo jeho cíli.
U Akatsuki byl tým Taka však stále pohromadě, nikoliv po dvojicích, jak je to pro Akatsuki typické. Jejich úkolem bylo chycení Hachibiho (osmiocasý démon), jehož Jinchuuriki byl Killer Bee. Po zdlouhavém boji jej nakonec chytili, ale všichni čtyři byli velice zranění. Sasuke při boji málem zemřel na obrovskou díru v hrudi, kterou mu však Juugo vyléčil, ale na oplátku byl velice oslabený, jelikož se z něj stal malý kluk. Karin po namáhavém boji skončila v bezvědomí a Suigetsu se trochu rozpustil, ale delší odpočinek v 'akváriu' s vodou jej nakonec vyléčil.
Po zotavení všech, odnesli Killer Beeho do jednoho Aka-úkrytu, ale při zapečeťování se ukázalo, že to byl pouhý klon, zatímco pravý Bee se ukryl v chapadle, které mu Sasuke během boje usekl.

Počátky pomsty Konoze

Nakonec tedy tým Taka Akatsuki opustil a následoval jejich cíl, a to zničení Listové vesnice. Začátkem měla být smrt stařešinů, kteří jako jediní věděli o Itachiho misi, a proto se tým Taka plus Zetsu vydali na Setkání pěti Kage, jelikož tam měl být
Danzou vs Sasukejeden
z nich, Danzou.
Následoval boj s Raikagem a Kazekagem, poté s Mizukage a Tsuchikagem, dokud se Sasukemu nepodařilo dostat k šestému Hokagemu, Danzouovi. Suigetsu a Juugo se však po boji s Raikagem dál nedostali, ale Sasuke dokázal sám, s jedním vyléčením od Karin, Danzoua zabít. Při boji však obětoval Karin a nakonec začal přicházet i o svůj zrak, jelikož příliš používal svůj Mangekyou Sharingan. Dokonce se tam objevila Sakura, Kakashi a Naruto, ale opět se jim nepodařilo Sasukeho přivést, natož zabít.
Sasuke se poté vytratil s Tobim do bezpečí a nechal si implantovat Itachiho oči dřív, než by oslepl úplně.

Čtvrtá válka

Sasukeho nové oči se uzdravily až poté, co začala Čtvrtá velká válka Shinobi. Zpočátku, aby se dostal na bojiště
Itachi and sasuke i ll always love you by lanessa29-d54fvab.jpg

Navždy tě budu milovat

války, která ho vlastně ani nezajímala, zabil bílého Zetsua. Pozabíjel i několik
jeho klonů, když se ho snažili zastavit, ale hned poté spatřil někoho, koho vůbec neočekával - svého bratra Itachiho (Edo). Pronásledoval ho a chtěl vysvětlení a pravdu od něj, ale Itachi ho téměř ignoroval a pokusil se ho setřást. Sasuke se ale nenechal a dohnal ho, když se zastavil u Kabuta, který ovládal ono Edo Tensei.
Bratři společnými silami nakonec Kabuta dostali do Itachiho techniky, Izanami. Poté Kabuto pod vlivem zrušil Edo Tensei a Itachi, namísto typického ťuknutí do čela, Sasukeho objal a zmizel se slovy, že svého bratra bude vždy milovat. Sasuke se tedy dozvěděl vše, co chtěl a o to víc začal nenávidět Konohu.
Tým Taka se taktéž nakonec opět seskupil, ale už jen ve složení Sasuke, Suigetsu a Juugo. Sasuke je zároveň i tím, jež přivedl Orochimara zpět k životu.

Schopnosti

651 naruto sasuke and comrades by idaisan-d6r0m2o.jpg

Kurama obrněn Sasukeho perfektním Susanem.

Sasuke je velmi dobrý v boji s mečem. Umí využívat bleskovou a ohnivou podstatu chakry a silné techniky těchto
Sasuke's colored Rinnegan.png

Sasukeho Rinnegan

podstat. Navíc je to vlastník Eternal Mangekyou Sharinganu a v posledních dílech dokázal v levém oku probudit také dokonalý Rinnegan. Zvládne konečnou, perfektní formu Susanoo, která odvrátila i Nekonečné Tsukoyomi. K tomu díky Senninovi Šesti cest může používat i Yin sílu. Dále je přeborník v Amaterasu, které dokáže nejen použít, ale i ovládat, tvarovat a zastavit. Díky tomu vyvinul vlastní podstatu, Enton (Pekelný styl). 
-Sasuke-Perfect-Susanoo-naruto-shippuuden-37084268-788-1013.jpg

Sasukeho dokonalé Susanoo

5055cbf43fac3f7e2336b27310f0b9ef.jpg

Sasukeho Eternal Mangekyou Sharingan

V síti Wikia

Náhodná Wiki