FANDOM

Itachi je Nukenin t
Itachi Uchiha
řídy S,do Akastuki se přidal hned po tom co vyvraždil celý Uchiha klan.Jeho týmovým partnerem je Kisame Hoshigaki a spolu plní mise, jsou jediný tým který se nehádá a spolupracují spolu. Itachi je jedním ze tří vlasníků Mangekyou Sharinganu. Získal ho díky tomu, že viděl umřít osobu na které mu velmi záleželo (Uchiha Shisui).

Itachi i když to tak nevypadá má svého bratra moc rád, ale Sasuke se upnul na to že když Itachi vyvraždil celý klan musí ho zabít a jemu jedno že sou poslední 2 tedy 3 žijící členové Uchiha klanu. V Shippuudenu se Itachi střetne se Sasukem, a po velké bitvě, kde odhalí svůj Mangekyou sharingan, a použije na Sasukeho popořadě všechny jeho techniky, tedy Tsukoyomi, Amaterasu a nakonec i Susano'o, ale umírá, později se ukazuje, že už byl dlouho nevyléčitelně nemocný. 

Později odhalí Uchiha Obito Sasukemu pravdu o Itachim, že ve skutečnosti nebyl zlý, ale vyvraždit svůj klan dostal jako misi, kvůli tomu, že Uchihové plánovali vzpouru. 

Ve čtvrté velké válce ninjů je oživen Kabutem, ale vyprostí se z Edo Tensei, a odchází zastavit Kabuta. Na cestě se potká se Sasukem, a nakonec spolu bojují proti Kabutovi. Itachi na něj nakonec použije Izanami, a zastavuje Edo Tensei. Než se rozplyne, stihne ještě Sasukemu říct že ho vždycky bude milovat, pak jeho duše dojde konečně klidu.

Itachiho Techniky

- Susanno

- Amaterasu

- Izanami

- Katon Techniky

- Sharingan a Mangekyou Sharingan

- Tsukuyomi

-

V síti Wikia

Náhodná Wiki