FANDOM

Imageffg.jpg
, ,, Tsunade je pátá Hokage  Listové vesnice - tuto pozici získala po smrti jejího mistra Hiruzena Sarutobiho, třetího Hokage. Tsunade pochází s klanu Senju a také je potomek klanu Uzumaki díky její babičce Mito Uzumaki. Spolu se svými bývalými partnery Orochimarem a Jirayiou tvořili tým legendárních Sanninů (legendární trojka). Tsunade je považovaná za nejsilnější kunoichi na světě a je oslavovaná jako největší lékařský ninja na světě díky jejím znalostem a lekařským postupům

PozadíEditovat

Tsunade je vnučka prvního Hokageho Hashirami Senjua a jeho manželky Mito Uzumaki, stejně jako pravnučka druhého Hokageho Tobirami Senjua . Tobirama nazýval Tsunade už od malička princeznou, proto také spousta lidí na konci jejího jména vždy přidává HIME (princezna). Dědeček ji učil sázet peníze už od mala. Tsunade byla student třetího Hokageho Hiruzena Sarutobiho. Spolu s Orochimarem a Jirayiou měli stejně jako tým Kakashi zvonkový test, který prohrál Jirayia a byl přivázán ke kůlu, když Tsunade odcházela, provokovala ho.

Tsunade jednou málem zabila Jirayiu zato, že jí šmíroval v dámských lázních. Měl zlámané obě ruce, šest žeber a vážně poškozených několik orgánů. Od té doby byl Jirayia před Tsunade velmi opatrný. Jirayia tento incident zmiňoval jako jeden ze dvou momentů, kdy se ocitl pokraji smrti.

Během druhé světové války ninjů, ještě než se setkají se sirotky z mlžné vesnice Tsunade a její parťáci bojovali proti legendárnímu ninjovi z Mlžné Hanzovi Salamandrovi. Hanz jim přidělil titul Legendárních Sanninů, jako odměnu za to, že s ním přežily boj, zatímco ostatní v jejich skupině zahynuly. Díky svým zásluhám se Tsunade stala skvělým lekařským ninjou a hlavně znalcem všech protijedů vymyšlených slavnou kunoici Chiyo z Písečné vesnice. Jirayia také zmínil, že díky ní vyhráli druhou světovou válku ninjů (jelikož je skvělý bojovník a lékař). Nicméně Tsunade utrpěla bolestivou ztrátu během druhé světové války ninjů.

Tragický slet události začal, když její mladší bratr Nawaki zahynul během útoku na listovou, den po jeho 12 narozeninách, kdy od ní přijmul náhrdelník prvního Hokageho. Nawaki měl sen, stát se Hokagem a být silnější než jeho dědeček a prastrýc. Tuto událost Tsunade řešila tím, že se snažila vybojovat zařazení lekařských ninjů do všech týmů listové a tím zvýšit procento přeživších. Třetí Hokage to komentuje tím, že není čas a prostředky k vytrénování lékařských ninjů. V té době Tsunade pozná jejího budoucího milence Dana Katōa, jemu také umřel mladší sourozenec a chtěl se stát Hokagem + hledal způsob jak ušetřit svým kamarádům život na bojišti.

V té době se Tsunade postupně zamiluje do Dana a mají společný ideál. Jako znamení své lásky mu daruje svůj náhrdelník, který zdědila po svém dědovi. Bohužel Dan umírá přímo před Tsunade na bojišti, nedokáže hovyléčit. Po této události si Tsunade bere náhrdelník zpět k sobě a usmyslí si, že jej nikdo nemůže nosit, protože je prokletý. V té době Tsunade začala trpět hæmophobii (strach z krve) a odchází z listové s Danovou neteří Shizune a začne jí učit lékařským technikám. Tsunade plně důvěřuje Shizune a během jejich cest si ochočá prase, které nazývá Tonton. Stárá se o něj Shizune.

V anime se Tsunade s Shizune setká se čtvrtým Raikagem, který jí žádá o vyléčení jeho a jeho podřízených, kteří byly napadeni ninji z Nokizaru. A také aby mu pomohla odstranit výbušný hmyz. Úkol místo ní udělá Shizune. Tsunade v té době stále má fóbii z krve.

OsobnostEditovat

Během Tsunadina dětství ji Hashirama velice zkazil. Nicméně čím byla starší, tím byla disciplovanější a dokonce významně přispěla v druhé světové válce ninjů pro výhru Listové vesnici.

Když jí byl poprvé nabídnut titul Hokage, chovala se cynicky a pomlouvala předchozí Hokage. Prohlásila, že ten, kdo chce být Hokagem, je blázen. Po setkání s Narutem si ovšem Tsunade své chování uvědomí. To nejspíše způsobí vzpomínky na Nawakiho a Dana. Její uvažování se změnilo potom, co uviděla Naruta předvést rasengan a ještě porazit Kabuta i když ho smrtelně zranil. Tsunade neváhala a i přes boj s fobií krve Naruta uzdravila. Díky Narutovi si uvědomila, že ona sama uskuteční Nawakův a Danův sen. Tsunade miluje Listovou a během Peinovy invaze vypotřebuje skoro všechnu svou čakru, aby zachránila co nejvíce ninjů a obyvatel z Listové. Tsunade také vidí prosperující potenciál v nové generaci.

Tsunade většinou vystupuje příliš tvrdě, i když čelí velkým problémům. Jako například, když ráda kritizuje Narutovo dětinskost a nebo Jirayiovu perverznost. Dalším Tsunadinim rysem je její monstrózní rychlost výbuchu hněvu. Mnozí proto vždy varují Naruta, aby si dal pozor na pusu před Tsunade, která už ho několikrát zmlátila, ale i přes její temperament je Tsunade rozumný člověk. Tsunade přiznala, že se Listová v minulosti dopustila několika chyb, dokonce utěšovala Shikamara za to, že nesplnil misi, ale dokázal své kamarády přivést zpět živé. Dokonce se také po svém příchodu do Listové začala starat o Rocka Leeho, který byl vážně zraněníý ale chtěl být pořád ninjou a pomohla mu uzdravovat se. Tsunade má vždy velký problém se staršími z Listové a nazývá je zbabělci. Dokonce pomohla Narutovi a Killeru B k tomu,aby se mohli zůčastnti čtvrté velké války ninjů. Bohužel stejně jako přechozí kage i Tsunade měla spor s Garrou a nazvala ho dítětem. Stejně jako přechozí Hokage i ona věří v Ohnivou vůlí Listové vesnice.

Tsunade je také přesvědčena o tom, že Naruto a ostatní jinchūriki jsou lidé, ne nástroje války. Tsunade vždy věřila v Naruta a v jeho ninja schopnosti a proto se také pohádala z Raikagem, když prohlásil že jinchūriki se nemůžou zůčastnit čtvrté velké války ninjů. Poté co se Raikage rozčílil a chtěl Naruta zabít Tsunade jej bránila a prohlásila, že jinchūriki musí být ve válce, aby ji vyhráli.

Jako legendární lékařský ninja je Tsunade velkým vzorem pro ostatní lékařské ninji. Ona sama také vytvořila 4 pravidla lékařských ninjů. Její prioritou je v každé situaci zachránit životy ostatních. Její nejdůležitější pravidlo je to, že pokud kolega ještě dýchá, je lékařský ninja povinen provést mu rychlou pomoc. Když Pein napadl Listovou, aktivně se ujala role lékařského ninji a léčila všechny nemocné a pomocí Katsuy chránila živá i mrtvá těla před Peinovým nejsilnějším útokem. Dělala vše proto, aby ochránila vesnici i kdyby pro ni měla umřít. V boji proti Uchihovi Madarovi, který s ostatními Kagemi prohlála, jedina zůstala při vědomí. I když obdržela nejhorší zranění,stále měla sílu vyléčit ostatní Kage i když to znamenalo že mohla umřít.

Tsunade je také kompulzivní gambler, to zdělila po svém dědečkovi, který měl na rozdíl od ní vždy štěstí v zázkách. k její smůle měla druhou přezdívku Legendární naivka, protože většinou vždy vše prohrála a zadlužila se. Když Tsunade vyhrává tak to bere jako špatné znamení buď pro ni či pro její přátele. Nicméně díky tomuto upozornění se i ona připravuje na měnší kroky ochrany celé Listové a svých přátel.

Jiraya byl její nejlepší přítel i přes to,co mu udělala Když byl Jirayia vyslán do Deštné vesnice, nesouhlasila, protože o něj měla strach a proto jí Jirayia donutil, aby si na něj vsadila - své zázky vždy prohraje. Když Jirayia padne v boji Tsunade to špatně nese a truchlí nad velikou ztrátou.

VzhledEditovat

Tsunade je průměrně vysoká žena se světlou pletí a hnědýma očima. Její vlasy jsou blonďatě, dlouhé do pasu těla + její ofina je dlouhá k ramenům. Její vlasy jsou odělený dvouma culíkama. Od narození do puberty Tsunade nosila vlasy zvázené v culíku, počas jejího věku měla vlasy delší a po smrti Nawakiho začala nosit její standartní outfit. Po odchodu z vesnice získala Tsunade na čele fialový kosočtvrect, který je pečeť Byakugō no In. Když tuto pečeť uvolní tak se jí po celém obličeji objeví fialový znak. Když jí dojde čakra tak fialový kosočtverec zmízí a musí čekat dokuď neshromáždí dostatek čakry, aby se opět objevil.

Tsunade svoje tělo udržuje díky tranformační technice, jinak je opravdu stará babička nato že jí je 50, může zato i přičina její pečeti, při které využívá moc čakry. Během v mládí měla ňadra nevýrazná, zatímco dnes je má obrovská a objemná . Tsunade si taky zasloužila díky jejímu vzhledu nejkrásnější kunoichi na světě. Na sobě vždy nosí zelený haori s nápisem na zádech HAZARD. Po Kimonem má vždy šedé kimonu ve tvaru halenky bez rukávu, kolem pasu má modrou stuhu a nosí modré tříčtvrťáky + černé sandály na potpatku. Její halenka ukazujejí její velký a bujný dekolt. Dále se Tsunade maluje lehkou, růžovou rtěnkou a nosívala na hrudi náhrdelník svého dědečka, který pak ale věnovala Narutovi.

SchopnostiEditovat

Jako jedna z legendárních Sanninů a pátá Hokage je Tsunade jedna z nejsilnějších ninjů a kunoichi, které kdy listová vesnice měla. Je velmi obdivovaná po celém světě a je považovaná za nejsilnější kunoichi v historii ninjů. JE pozoruhodně silná bojovnice a uznávaný lékařský ninja. Protože je považovaná za nejsilnější kunoichi spousta mladých kunoichi kní vzhlíží a považuje jí za svůj Idol (můžeme brát kunoichi i z jiných vesnic). Jirayia jednou poznamenal že se jí nikdo nemůže postavit jeden na jednoho, protože je silná bojovnice a má dokonalé lékařské techniky.

Fyzická zdatnostEditovat

Tsunade breaking a wall.jpg

Tsunadina síla

Tsunadina síla je natolik monstrozní, že spoustu svých nepřátel porazila díky jednomu prstu a dokázala dokonce vytvořit jedním prstem dlouhou trhlinu v zemi. Kdyby její soupeř měl přímý zásah pěstí, tak by mohl utrpět škody typu: zlomené kosti, prasklé orgány a nebo dokonce i umřít. Madara Uchiha dokonce prohlásil že Tsunadinina síla je silnější než čtvrtého Raikageho. Tsunade byla schopna zničit jeden z Madarových, dřevěných klonů a prolomit jeho ultimátní obranu Susanoo. V anime Raikage porazil Tsunade jen díky své rychlosti a tím že jí vyvedl z rovnovýhy, bohužel vté době trpěla hæmophobii a nebyla pátá Hokage.

V bitvě Tsunade projevila velikou rychlost, flexibilitu a zuřivost. Když zaútočila na Shizune tak ta nestačila ani zareagovat že jí Tsunade zneškodnila. Během jejího souboje s Kabutem ukázala dostatek rychlosti k útoku, proto mladší shinobi nemají šanci mít nějaký obraný útoky. Tsunade dokázala udržet Orochimarův jazyk a několikrát ho smrtelně praštit, kdyby neměl svojí nesmrtelnou techniku a dokázala uzvednout Gamabuntův meče do vzduchu a zápíchnout snim obřího Mandu. Protože je Tsunade lékařský ninja je schopna vždy uniknout ze silnýho jutsu, které je sesláno na ní, toudle metodou se řídí všichni lékařský ninjové, které vlastně vymyslela ona.

Tsunadino Taijutsu je považováno za dokonale až smrtelné. Když jde Tsunade do přímého boje vždy kolem sebe zničí okolní krajinu.

Životní síla a kontrola chakryEditovat

HealingChakraTransmission.png
Jako přímý potomek ze Senju klanu, zdědila Tsunade velikou životní sílu a dostatek fyzické energie, díky tomu také získala vysokou odolnost, vytvrvalost a zásobu čakry. A protože je také částečně přímí potomek z Uzumaki klanu získala vysokou vitalitu a dlouhověkost. Výsledkem je to že dokáže bojovat dál i když jsou její svaly přepracované až protrhané. Kabuto prohlásil o Tsunade že je to velice výborný výkon na obyčejného člověka, vzhledem ke svému dědictví. Tsunade má také velikou zásobu čakry, když dokáže pomocí Katsuy léčit spoustu lidí po dlouhou dobu aniž by byla unavená.

Nejlepší snad je na Tsunade její manipulace s čakrou, díky který může přesunout s přesným na časováním čakru do různých bodů těla a tím jí vypustit na nepřítele a lehce ho zneškodnit, proto také dokáže vytvářet krátery v zemi, zvednou Gamabuntův meč a přesně se strefit do Mandovích úst a zničit hrudní koš Madarova Susanaa. Vrcholem její síly je ale její pečeť, kterou když uvolní může soupeře snadno bojovat, protože uvolní svou čakru, která jí koluje ve všech bodů a těla a ještě se dokáže regenerovat, a nebo může díky týdle technice vyléčit všechny lidi v listové vesnici. Je schopná přenést svojí čakru i jiným lidem.

NinjutsuEditovat

Katsuya.jpg
I když jí je 50 let díky Henge no Jutsu (technika přeměny), vypadá Tsunade stále na 20 let. Tsunade je velmi vytrvalá v čakře, protože dokáže ovládat Henge no Jutsu  i když spí a nebo bojuje s nepřítelem. Svůj vzhled se jí vrací jedině když využije spoustu čakry ze své pečeti a tím ze stárne na 90 letou babku.

Kuchiyose no Jutsu: Tsunade dokáže vyvolat slimáčici Katsuyu, která se může rozdělovat do několika menších slimáků. V její veliké formě dokáže plivat kyselinu. Tsunade má s Katsuyou mentální spojení, proto může dát spoustu malích slimáků kolegům a komunikovat snima přes ní. Také díky Katsue, může přenášet svojí čakru svým kolegům a nebo je rovnou léčit. Katsua, také může do svého těla vzít člověka a ubránit ho před velkými útoky.

Lékařský ninjutsuEditovat

Sozo-s10.jpg

Tsunadina regenerace

Hodně slávy získala Tsunade díky svým lekařským technikám, ve kterých jí ještě nikdo nedokázal porazit. Tsunade dokáže využívat každý lékařský postup a bezchybně léčit i ty, kteří jsou ztracenými případy. Po příchodu do listové dokázala vyléčit psychickou ujmů díky iluzionární technice Tsukyomy, uzravila také Léého, který měl veliké škody na své páteři a uzravila Chojua, který použil tři barevný pilulky z klanu Akimichi. Tsunade také dokáže vyrobit bezbarvý, uspávací lektvar, který nijak nesmrdí a dokáže vyrobit spoustu protilátek na různé jedy.

Díky jejím znalostem lidského těla, dokáže díky své kontrele čakry zneškodnit soupeřův nervový systém. Tsunade stačí jedno doktnutí a vyšle soupeřovi do těla čakrovou, elektrickou vlnu, která mu pomate celý systém, tuto techniku použila na Kabutovi a ten pak když chtěl hejbat pravou rukou hýbal levou nohou. Tsunade také dokáže využívat lékařské ninjutsu, jako nástroj vraždy tím že si díky čakře vyrobí skalpel a nebo také může jednoduše zničit jakékoliv orgány.

Nejvíce je ale proslavená díky její technice Sōzō Saisei (regenerace), která je uložena v její pečeti Yin. Tato technika dokáže vytvářet buňky a lečí tělo i chybějící orgány, vlastně tato technika jí umožňuje být na bojišti nesmrtelná. Bohužel tato technika zkracuje její životnost díky rychlému vytváření buňek. Tato technika je vrcholem líkařského umění a během souboje nemusí vytvářet žádné pečětě a i tak se bude léčit. Tuto techniku vymyslela sama Tsunade a používá jí jen v krajních situací tak aby ochranila své blízké.

InteligenceEditovat

Zatímco je obvykle beztarostná až popudivá je Tsunade schopný vůdce. Tsunade je velice horlivý myslitel, při boji je velmi pozorná a analytická není možno jí zachytit nepřipravenou. Tsunadina inteligence je vysoká díky souboji s Kabutem dokázala využit jeho techniky ve svůj prospěch a vyléčit tak zmrzačeného Leeho. Dokonce ytvářil oficiální systém lékařských ninjů a sama dokázala vyučit Shizune a Sakuru, možná i trochu Ino, která brala lekce od Sakury. Když jí člověk řekne čím trpí tak okamžitě ví co mu je a jaký je způsob na vyléčení. Tsunade zná taky hodně bylin a díky nim dokáže vytvářet různé jedy a protijedy.

Když Tsunade čelí soupeři dokáže se tychle orientovat a najít způsob jak ho porazit. Tyto vlastnosti ona učila samotnou Shizune i Sakuru, kteří jsou oběj lékařský ninjové a mají rozsáhlou škálu lékařských technik. Její duševní stránka je taky velmi silná, když během souboje s Orochimarem dokázala silou vůle přemoct strach z krve.

V síti Wikia

Náhodná Wiki