FANDOM

The Different Types of Sage Mode and Their Ability.jpg

Různé typy Sennin módů

Sennin mód (anglicky Sage mode) je výsledkem použití přírodní energie spolu s normální chakrou. Sennin mód radikálně posílí všechny schopnosti uživatele. 

Všichni známí uživatelé Sennin módu jsou Jiraiya, Uzumaki Naruto, Hashirama Senju, Yakushi Kabuto, Fukasaku, Gamakichi, Shima a v malé míře i Namikaze Minato. 

PřehledEditovat

Do sennin módu lidé vstoupí, když se naučí přirozeně smíchat jejich obyčejnou chakru s přírodní energií. Tím uživatel vytvoří novou tzv. senjutsu chakru, která umožňuje vstoupit do Sennin módu. Tento mód zvyšuje bojovou účinnost a rapidně navýší zásobu uživatelovi chakry. 

Dosud bylo prokázáno, že Sennin mód se dá naučit na dvou místech. A to na hoře Myoboku, kde ho ovládají ropuchy a v jeskyni Ryuchi, kde ho ovládají hadi. Oba Sennin módy jsou si velice podobné, jen se liší v aplikaci. 

PoužitíEditovat

Sennin mód není příliš ideální pro použití v boji jeden na jednoho, protože se nejdříve musí načerpat senjutsu chakra, při čemž musí být uživatel v klidu a bez pohybu. Ideální je, mít kolem sebe spolubojovníky, kteří zdrží nepřítele, zatímco uživatel v klidu čerpá senjutsu chakru. Naruto tento problém vyřešil tak, že nechal dva své stínové klony čerpat senjutsu chakru, zatímco on byl v boji. Když jí načerpali dostatek, prostě techniku zrušil a s ní se do něj přesunula i načerpaná senjutsu chakra. 

- Vytvořil pro vás Uchiha Zaraki -

V síti Wikia

Náhodná Wiki