FANDOM

Hagoromo full.png
Rikudo Sennin
Poustevník Šesti cest
Pohlaví: Muž
První výstup(Manga) kapitola 373 (silueta)
První výstup(Anime) Shippūden edizoda 128 (silueta)
Bijuu: Juubi
Jutsu: Chibaku Tensei

Poustevník Šesti cest (六道仙人, Rikudou Sennin) je považován za zakladatele současného ninja světa a prvního uživatele ninjutsu. On byl jinchuuriki Desetiocasého démona Juubiho. Rikudou Sennin je první vlastník legendární sily Rinneganu.

Život Editovat

Podle Madary Poustevník Šesti cest zachránil svět před Desetiocasým démonem - Juubim. Podařilo se mu zastavit tuto šelmu a získat její moc tím, že zapečetil Juubiho ve vlastním těle. To bylo jen dočasné řešení. Na smrtelné posteli, použil Rikudou Sennin zbytky sil, aby rozdělil Juubiho čakru na devět částí a ty rozdělil do všech částí světa. Tělo Desetiocasého se vzneslo do nebe a stalo se součástí Měsíce, který vytvořil Rikudo Sennin pomocí jutsu Chibaku Tensei.

Odkaz Editovat

Rikudou sennin toužil po míru. Dosáhnout tohoto cíle se mu za jeho život nepodařilo, ale předal tento nelehký úkol dvěma chlapců. Potomci mladšího z nich byli známi jako Senju a potomci staršího jako Uchiha. oba klany uznávaly jinou filozofii a jiný způsob jak dosáhnout míru. Uchihové věřili, že správná cesta vede skrze sílu. Rikudou Sennin si nevybral za nástupce staršího syna, ale mladšího z bratrů, který uznával cestu vzájemného pochopení a lásky, jako ten správný způsob jak dosáhnout míru. Starší bratr to neunesl a zaútočil na mladšího. Od té doby tyto dva názorové proudy mezi sebou soupeří.

Vzhled Editovat

Vzhled mudrce Rikudou Sennina je zahalen tajemstvím. Je známa pouze silueta a patrný je i náhrdelník, který měl šest Magatama. Je zde tedy možná spojitost se Šesti Cestami a tedy i odkaz na Budhizmus. Zbraň kterou nosí na zádech by mohla být katana, ale v kapitole 425 je zobrazen spolu s buddhistickou holí shakujou, která slouží také jako zbraň.

Externí odkazy Editovat

Článek Rikudou Sennin na Konoze

V síti Wikia

Náhodná Wiki