FANDOM

Nejstarší syn Rikudou Sennina a zakladatel klanu Uchiha. 
Indra

Indra

PozadíEditovat

Indra byl první syn Hagoroma Otsutsuki, později známého jako Rikudou Sennin. Zdělil otcovi oči (respektive místo Rinneganu se u něj zrodil Sharingan), mocnou chakru a duševní energii. Už odmalička prokazoval obrovský talent pro Ninshu (Ninjutsu). Vedl osamělý život, a věřil že se silou dokáže vše a že není nutné spoléhat se v něčem na ostatní. 

Když byl Hagoromo na smrtelné lóži, vybral si ale jako svého nástupce mladšího syna Ashuru, který věřil že vše dokáže s láskou. 

Indra byl rozzlobený a žárlivý a podlehl tak svodům Černého Zetsu. Zbytek svého života strávil bojem s Ashurou, protože věřil že jako prvorozený syn by měl být následník svého otce on. Jeho potomci, tedy klan Uchiha v těchto bojích s klanem Senju (Ashurovi potomci) pokračovali celé věky, až do současnosti. 

SchopnostiEditovat

180px-Mangekyō Sharingan Indra.svg

Předpokládaný vzor Indrova MS

Indra byl odmalička přirozený génius a zázračné dítě. V bitvách používal i meč a prokazoval jisté schopnosti v Kenjutsu. Indra také probudil Mangekyou sharingan a stal se prvním uživatelem perfektního Susana. Přepokládá se, že dokázal používat i další techniky Mangekyou Sharinganu, jako Amaterasu či Tsukoyomi.

Dědictví Editovat

Hagoromo poznamenal že ačkoliv se těla jeho synů mohla rozpadnou v prach, jejich chakra přetrvala a převtělovala se do různých jedinců až do současnosti. Indrova reinkarnace byl i Uchiha Madara, který bojoval s reinkarnací Ashury, se Senju Hashiramou. Madara ale udělal věc, co nikdo před ním. Implantoval si Hashiramovy buňky a defakto tak vytvořil Hagoromovu chakru, díky čemuž probudil Rinnegan. Posledními reinkarnacemi jsou Uchiha Sasuke (Indra) a Uzumaki Naruto (Ashura).

- Uchiha Zaraki -

V síti Wikia

Náhodná Wiki