FANDOM

Han byl ninjou z Iwagakure
Han.jpg
a jinchuuriki pětiocasého - Gobi , vlastním jménem Kokuo. Jak už to u nositelú démonů bývá, opovržení až nechutenství společnosti ho značně ranilo, i když Han nebýval miláčkem ani dříve. Z momentálních informací o této nepříliš známé postavě by se dalo vyvodit, že bijuu do něj byl vložen až v pozdějším věku.

Deidara , člen Akatsuki ze stejné vesnice, jež s ním měl co dočinění, ho charakterizoval jako nelidského sociopata. Když už lidé odmítali s ním sdílet i mise (což je v porovnání s nestvůrou jakou byl Kisame opravdu síla), prakticky se odpojil od vesnice, podobně jako to udělal v Konoze klan Uchiha . Nejspíše proto si ho Akatsuki vytipovali za nejsnažší oběť.

Nosíval speciální rudou samurajskou zbroj, bez níž nebyl zatím k vidění, jež pohánělo jeho tělo ohřívanou párou. Ze zad mu trčel ventil sloužící k nasávání vzduchu a následné filtraci vody, měnící se v onu páru. Když se pak spojila ohromná rychlost s talentem na taijutsu , nemluvě o čakře bijuu, jediný úder znamenal jistou smrt (Naruto přežil jen díky odolnosti Kyuubi-módu a už i tak silné regeneraci jinchuuriki). Není známo, zda-li vůbec užíval ninjutsu , ovšem v nelicencovaných hrách užívá i element sežehnutí viditelný například u vzkříšené Pakury ze Suny.

V síti Wikia

Náhodná Wiki