FANDOM

Ashura

Ashura

Nejmladší syn Rikudou Sennina a jeho dědic. Zakladatel klanu Senju a předchůdce klanu Uzumaki.  

 Pozadí Editovat

Jako dítě žil Ashura ve stínu svého geniálního bratra Indry, protože sám byl budižkničemu bez špetky talentu. Proto si Ashura uvědomil jak důležité je mít přátele, kteří by ho podporovali. Takto se na začátku vyrovnával Indrovy, ale postupem času v něm chakra konečně naplno rozkvetla a jeho síla se vyrovnala s Indrovou. 

Na smrtelné posteli vybral Hagoromo právě jeho, aby byl pokračovatelem jeho snu o míru po celém světě. Indra byl ale přesvědčený že měl být vybrán on, a po celý zbytek života spolu s Ashurou bojovali. Ashurovi potomci, Senju klan bojoval s potomky Indry (Uchiha klan) po celé věky až do současnosti. 

SchopnostiEditovat

Ashura Mode

Ashurův bojový avatar

Jako dítě neměl Ashura žádný talent, ale díky tvrdé dříně a tréninku nakonec získal stejnou sílu, jako jeho bratr a projevilo se, že po otci zdělil jeho tělo, životní sílu, vytrvalost a fyzickou energii. To mu umožnilo mít velkou žiotnost, vitalitu, a také velkou zásobu chakry. Když mu Hagoromo odkázal svou moc, byl schopen ovládat sílu Yin-Yang. 

V bitvě používal Ashura Senjutsu šesti cest, a vyvinul techniku bojového avatara. Avatar měl šest rukou a v každé z nich třímal Goudodamu. S touto technikou se Ashura vyrovnal i Indrovu perfektnímu Susanu. Byl viděn i jak bojuje s mečem. 

DědictvíEditovat

I když se jeho tělo rozpadlo v prach, stejně jako u Indry, jeho chakra přetrvala a po věky se převtělovala do dalších a dalších následníků. Jeho reinkarnací byl i Hashirama Senju a aktuální reinkarnací je Uzumaki Naruto. 

Černý Zetsu poznamenal, že reinkarnace obou bratrů jsou téměř vždy v rozporu a jen zřídka dokážou spolupracovat. Naruto a Sasuke jsou jednou z vyjímek. 

Ashurova aktuální reinkarnace, Naruto, nakonec dokázal koloběh bojů ukončit tím, že Sasukeho porazil v bitvě a obrátil ho zpět na správnou cestu. 

- Uchiha Zaraki -

V síti Wikia

Náhodná Wiki